Close

Jak skutecznie prowadzić rozmowy handlowe według modelu O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.?

Internetowy Maraton Szkoleniowy

Podczas trzech intensywnych webinarów
dowiesz się m.in:

jak poznać najbardziej skryte motywacje oraz pragnienia klientów - opanuj tą umiejętność, a będziesz potrafił wzbudzać u nich pożądanie Twojego produktu na zawołanie!

w jaki sposób zidentyfikować negatywne przekonania, które sabotują Twoje działania i jak sobie z nimi poradzić?

jak odpowiadać na każdy rodzaj obiekcji i wykorzystywać je na swoją korzyść, aby skrócić proces finalizacji transakcji - nigdy więcej nie daj się zaskoczyć klientom i ich obiekcjom!

jak za pomocą konkretnych technik zamykać nawet najbardziej opornych klientów - zacznij je stosować i patrz jak magia dzieje się na Twoich oczach!

jak rozpalić zainteresowanie u klienta na samym początku rozmowy tak, aby zechciał z Tobą dalej rozmawiać?

*Tylko 100 wolnych miejsc!

Mają negatywne nastawienie oraz nie wierzą w siebie lub swój produkt/usługę

Nie potrafią zainteresować klienta i odkryć jego prawdziwej motywacji zakupowej

Problemy handlowców, które uniemożliwiają im realizację celów sprzedażowych:

Strzelą na ślepo argumentami licząc, że któryś z nich przekona klienta do zakupu

Mają problemy z obiekcjami oraz zamknięciem sprzedaży i zbyt szybko się poddają

Rozwiązanie

Model Rozmowy Handlowej

O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż.

Na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia jako sprzedawca oraz 30.000 przeprowadzonych rozmów opracowałem swój własny, autorski model rozmowy handlowej.


W modelu O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. rozmowa handlowa zostaje rozłożona przez ze mnie na jej najważniejsze etapy, którym przypisanych jest szereg strategii, narzędzi, technik i metod.


Dzięki uporządkowanej i przemyślanej strukturze modelu jesteś w stanie zamykać nawet 7 na 10 rozmów z potencjalnymi klientami.

Twoje Nastawienie i Pierwsze Wrażenie

W pierwszej kolejności podczas naszego maratonu zajmiemy się Twoimi przekonaniami i nastawieniem do sprzedaży. Nawet najskuteczniejsze strategie i techniki w niczym Ci nie pomogą, jeżeli sam będziesz sabotował swoje działania.


Oprócz tego zajmiemy się również tym, w jaki sposób budować pozytywne pierwsze wrażenie tak, aby potencjalny klient w ogóle chciał wysłuchać tego, co masz mu do zaoferowania.

Webinar I - 5 października,  godz. 20.00-22.00

Kalendarium Szkoleń

Webinar II - 9 października, godz. 20.00-22.00

Przestań na siłę wciskać klientom swoje produkty... Zamiast tego naucz się budować z nimi relację, odkrywać ich pragnienia i sprawiać, aby sami pożądali Twojej oferty!


Podczas tego szkolenia obalę wiele mitów związanych ze sprzedażą oraz pokażę Ci, na czym obecnie skupiają się najskuteczniejsi handlowcy.

Badanie Potrzeb Klienta i Budowanie Relacji z Klientem

Rozbrajanie Obiekcji i Zamykanie Sprzedaży

Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami oraz umiejętność zamykania sprzedaży są prawdziwą piętą Achillesa większości handlowców.


Podczas ostatniego spotkania opowiem Ci, jak odpowiadać na każdy rodzaj obiekcji i z łatwością doprowadzać do finalizacji transakcji!

Webinar III - 11 października, godz. 20.00-22.00

Co o poprzednich szkoleniach sądzą jego uczestnicy?

Sprzedawcy i handlowcy,

którzy chcą  znacznie podnieść wyniki sprzedażowe oraz lepiej radzić sobie z różnymi typami klientów

Kto najbardziej skorzysta na udziale w maratonie szkoleniowym?

Przedsiębiorcy,
którzy chcą wiedzieć, jak skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi oraz jak nauczyć sprzedaży swoich pracowników

Telemarketerzy,

którzy stracili już wiarę w to, że można skutecznie sprzedawać produkty i usługi za pomocą telefonu i dzwonienia na "zimno"

Freelancerzy,
którzy pracują na zleceniach, muszą zdobywać nowych klientów i chcą nauczyć się robić to w łatwiejszy sposób niż do tej pory

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.


To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.


Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.


Jestem również właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki :"100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku".

O Prowadzącym Maraton:

Karol Froń

OSOBY ZATRUDNIONE W MOIM CALL CENTER

Moje doświadczenie w liczbach:

10

30.000 +

PRZEPROWADZONYCH SZKOLEŃ I WYKŁADÓW

ODBYTYCH ROZMÓW HANDLOWYCH

54

200 +

LAT DOŚWIADCZENIA W SPRZEDAŻY

*Tylko 100 wolnych miejsc!

Chcesz sprzedawać 7/10 klientom?

Zarezerwuj swoje miejsce na maraton szkoleniowy, poznaj model O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i dowiedz się jak zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe!