Wyjątkowa Propozycja Specjalna!

Psychologia Sprzedaży Telefonicznej

zapis VOD z 2-dniowego szkolenia stacjonarnego

Sprzedaż telefoniczna przez wielu uważana jest za najtrudniejszą formę sprzedaży.

Nic więc dziwnego, że potrafi ona sprawiać duże kłopoty nawet sprzedawcom z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Wielu z nich uważa wręcz, że finalizacja dużej transakcji przez telefon graniczy z cudem.

Mimo to, każdego dnia przez telefon w Polsce zawierane są transakcje opiewające na kwoty 5 i 6 cyfrowe.

Najważniejsze jest jednak to, że sprzedaż telefoniczna wcale nie musi być trudna. Oczywiście pod warunkiem, że znasz zasady gry i poświęcisz nieco czasu na jej opanowanie.

Pomyśl tylko ...

O ile więcej transakcji dziennie mógłbyś zawierać, jeżeli sprzedaż telefoniczna stałaby się Twoją mocną stroną?

Jak zmieniłoby się Twoje życie, gdybyś dołączył do grona osób, będących w stanie finalizować przez telefon nawet duże transakcje?

Jeżeli odpowiedziałeś sobie na powyższe pytania, to wiesz, że umiejętność sprzedaży przez "słuchawkę" może być jednym z najefektywniejszych narzędzi w Twoim arsenale sprzedawcy.

Z tego też powodu chcę zaoferować Ci dostęp do nagrania VOD ze szkolenia stacjonarnego pt: "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej".

Czego Dowiesz Się Ze Szkolenia:

Szkolenie VOD "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej" ma tylko jeden cel - znacząco zwiększyć Twoją skuteczność zamykania transakcji przez telefon! Podczas ponad 250 minut nagrań HD przeprowadzę Cię przez uporządkowany, prosty do wdrożenia proces, dzięki któremu sprzedaż przez telefon będzie dla Ciebie łatwa jak nigdy.

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

  • Jaki obraz ma w głowie klient, gdy z nami rozmawia oraz w jak wykorzystać to na naszą korzyść?
  • Co jest kluczowym czynnikiem wpływającym na to, czy klient zdecyduje się na zakup - i nie jest to wcale Twoja oferta,
  • Sprzedaż kiedyś i teraz - czyli dlaczego techniki, które działały kilka lat temu, mogą teraz sabotować Twoją sprzedaż,
  • 4 typy osobowościowe klienta - jak je szybko rozpoznać i dostosować nasze wypowiedzi pod dany typ (tylko ta jedna umiejętność może zwiększyć Twoją skuteczność o kilkadziesiąt procent!)
  • Jak wykorzystując jedną, prostą metodę sprawić, aby klient nieświadomie nas polubił?
  • Jak zwiększyć zainteresowanie u klienta ofertą, wykorzystując w odpowiedni sposób zasadę niedostępności?
  • "Zrobiłem coś dla Ciebie, to teraz Ty zrób coś dla mnie", czyli zasada wzajemności w praktyce!
  • Jak w krótkim okresie czasu zbudować podczas rozmowy zaufanie i autorytet - przestań być postrzegany jako kolejny sprzedawca i stwórz w głowie klienta obraz eksperta!
  • Co takiego wpływa na to, jak odbiera nas klient i pierwsze wrażenie?
  • W jaki sposób odpowiednio pracować naszym głosem podczas rozmowy telefonicznej - uniknij największych błędów popełnianych nawet przez doświadczonych sprzedawców!
  • Jak podczas powitania rozpalić zainteresowanie u klienta i sprawić, aby chciał z nami dalej rozmawiać - prosta metoda, o której zapomina większość sprzedawców.
  • Dlaczego badanie potrzeb klienta jest najważniejszym etapem rozmowy telefonicznej i jak powinno ono wyglądać?
  • Jakie są rodzaje pytań i które z nich powinieneś stosować, aby poznać prawdziwe motywy zakupowe Twojego klienta, których nawet on sam może nie być świadomy,
  • Jak przedstawiać ofertę przez telefon, aby klient nie odebrał tego jako kolejnej próby wciśnięcia mu czegoś zupełnie niepotrzebnego?
  • Jakie "magiczne słowa" powinieneś zacząć stosować, aby zmienić sposób patrzenia klienta na ofertę - drobna zmiana o ogromnym wpływie na końcowy rezultat rozmowy!
  • Jak opanować sprzedażowe aikido, czyli zbijać obiekcje klienta w taki sposób, aby przekonać go do swoich racji?
  • Jak wyłapywać nieświadome sygnały zainteresowania ze strony klienta świadczące o tym, że możemy przejść do zamknięcia sprzedaży - opanuj je, a skrócisz czas potrzebny do finalizacji transakcji,
  • Jakie są najbardziej skuteczne techniki zamykania sprzedaży przez telefon - naucz się ich na pamięć i stosuj w odpowiednim momencie, a Twoja skuteczność wzrośnie nawet kilka razy!
  • Na czym polega dosprzedaż, czyli jak zwiększyć zysk z jednego klienta nawet o kilkadziesiąt procent!

Moje Doświadczenie w Sprzedaży Telefonicznej

Swoją przygodę ze sprzedażą zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy klienta.

Wykonałem w swoim życiu ponad 30000 rozmów handlowych przez telefon i w 4 oczy i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, przed jakimi wyzwaniami staje zwykły sprzedawca, który nie jest zadowolony ze swoich wyników sprzedażowych.

W swoim szkoleniu "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej" przekazuję Ci kompleksową wiedzę, która pozwoliła mi przejść drogę od telemarketera do właściciela  call center oraz firmy szkoleniowej - w czasie krótszym niż 10 lat.

Wierzę, że absolutnie każdy może być wyjątkowo dobrym sprzedawcą. Widzę to każdego dnia szkoląc swoich własnych handlowców oraz obserwując generowane przez nich wyniki.

Wystarczy tylko zdobyć odpowiednią wiedzę, konsekwentnie ją wykorzystywać w praktyce i robić to przez odpowiednio długi czas.

Moja 100% Gwarancja Satysfakcji

30

DNIOWA GWARANCJA

Szkolenie to jest objęte 30-dniową gwarancją satysfakcji.

Wierzę w jego skuteczność oraz w to, że będzie dla Ciebie niezwykle przydatne.

Gdyby jednak z jakiegokolwiek powodu nie spełniło Twoich oczekiwań, to wystarczy, że w ciągu 30 dni wyślesz do mnie maila, a ja zwrócę Ci pieniądze bez zadawania jakichkolwiek pytań.

Oferta Kończy Się Niebawem, Więc Skorzystaj Już Teraz!

Wartość Szkolenia : 2000zł

Cena Promocyjna Szkolenia: 147zł
(Ponad 90% Taniej)

Tak! Chcę Skorzystać z Promocyjnej Oferty!

Copyright 2016 - Karol Froń - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności